Ontdek de reviews van klanten van Schoenmaker Bij den Dirk in Kapelle-op-den-bos.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Zeer behulpzaam. correcte prijsafspraken Meezoekend naar oplossingen.

Review door Veerle op 2019-01-02
Scoremotivatie
Dirk is top!

Review door Willem op 2018-12-31
Scoremotivatie
Dirk is vriendelijk en een meester in het repareren van elke schoen die we hem toevertrouwen.

Review door Willem op 2018-12-31
Scoremotivatie
Correcte service en altijd even vriendelijk!

Review door Wilfried op 2018-12-15
Scoremotivatie
fijne afwerking ,dikke mercie Dirk

Review door Marie op 2018-11-30
Scoremotivatie
Levert nauwkeurig werk af en is aangenaam in omgang.

Review door Pierre op 2018-07-04
Scoremotivatie
Positief

Tips voor de handelaar
Niks

Over de ontvangst
Perfect

Over het interieur
Goed

Over product/dienst
Niks om op aan te merken

Over de service
Alles goed

Over de verkoper
Op alles niks op aan te merken

Review door Bruno op 2018-07-01
Scoremotivatie
Heel vriendelijk,vlotte services heel goed!

Tips voor de handelaar
Niets om op aan te merken,eventueel meer parking...

Over de ontvangst
Alles heel goed

Over het interieur
Perfect

Over product/dienst
Prima

Over de service
Super

Over de verkoper
Echt waar,alles was prima!

Review door Bruno op 2018-06-30
Scoremotivatie
is altijd goed gezind en bereid om te helpen

Review door Nathalie op 2018-06-28
Scoremotivatie
heel vriendelijk en klantgericht

Review door Nathalie op 2018-06-28
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.