Ontdek de reviews van klanten van Schoenmaker Bij den Dirk in Kapelle-op-den-bos.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Over de ontvangst
vlugge correcte bediening

Over product/dienst
ben altijd tevreden indien dit niet zo zou zijn dat kan ik dit melden

Review door Sonia op 2017-06-23
Over de ontvangst
Aangename groet

Over het interieur
Verzorgd

Over product/dienst
Professioneel

Over de service
Prima

Review door Nikki op 2017-06-20
Scoremotivatie
Geen opmerkingen

Over de ontvangst
Overzichtelijk, groot assortiment.

Review door Nikki op 2017-06-20
Scoremotivatie
gedienstig en goed gearganiseerd

Review door AUGUSTIN op 2017-06-08
Over de ontvangst
steeds met de glimlach

Review door Miel op 2017-06-03
Scoremotivatie
geen

Over de ontvangst
Zeer vriendelijk. Niet opdringerig, rustig en bekwaam.

Over het interieur
Eenvoudig interieur

Over product/dienst
Berg bottines fantastisch gerepareerd, zo goed als nieuw.

Over de service
Zeer correcte en vlotte service.

Over de verkoper
Zeer vriendelijke verkoper, leeft voor zijn vak.

Review door Walter op 2017-06-03
Over product/dienst
top kwaliteit !

Review door Cécile op 2017-05-11
9 ja...
Scoremotivatie
ja

Review door Els op 2017-05-06
Scoremotivatie
altijd goedgezind, correcte bediening, prima werk

Over de ontvangst
nooit teveel als je iets vraagt, attent voor de klant oa paaseitjes tijdens paasperiode, ...

Over product/dienst
werk prima, kostprijs navenant

Review door Imelda op 2017-05-06
Scoremotivatie
Kan niet meer zeggen bij 10 op 10

Tips voor de handelaar
Hij is een voorbeeld voor een handelaar

Scoremotivatie
Kan niet meer zeggen bij 10 op 10

Tips voor de handelaar
Hij is een voorbeeld voor een handelaar

Review door PAUL op 2017-04-22
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.