Ontdek de reviews van klanten van Schoenmaker Bij den Dirk in Kapelle-op-den-bos.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
gedienstig vriendelijk zacht van aard heel goed in zijn vak

Review door Rita op 2017-03-23
Scoremotivatie
steeds vriendelijk

Review door Erik op 2017-03-21
Scoremotivatie
is behulpzaam

Review door Gerda op 2017-03-18
Scoremotivatie
nooit zo en goede en vriendelijk schoenmaker gekend

Over de ontvangst
een mooie grote glimlach is het eerste wat je ziet als je de winkel binnen komt

Over de service
altijd zijn de herstellingen perfect uitgevoerd - na mijn verhuis naar Oost-Vlaanderen dit jaar, denk ik er sterk over na om toch nog bij hem langs te gaan voor herstellingen te laten doen !!!!

Review door Chris op 2017-03-17
Scoremotivatie
behulpzaam, zoekt naar mogelijke oplossing voor mijn probleem (afgebroken sleutel)

Review door Lies op 2017-03-16
Scoremotivatie
Hou vol, blijf zoals u bent

Review door Nicole op 2017-03-16
Scoremotivatie
altijd op tijd

Review door Karel op 2017-03-16
Scoremotivatie
hij heeft mij zeer vriendelijk geholpen

Tips voor de handelaar
zo verder doen zoals hij bezig is en ervoor zorgen dat de schoenen zo vlug mogelijk klaar zijn

Over de ontvangst
ik werd er zeer vriendelijk ontvangen

Over het interieur
het is er proper en comfortabel en goed ingericht

Over product/dienst
de sandalen die waren perfect herstelt

Over de service
hij heeft mij binnen de 2dagen geholpen en heeft mij een goede kwaliteit geleverd voor dit probleem

Over de verkoper
hij heeft mij een zeer goede service gegeven

Review door Etienne op 2017-03-15
Scoremotivatie
zeer vriendelijk en sociaal

Review door Karsten op 2017-03-10
Scoremotivatie
Dirk is een mens van de gemeente, iedereen kent hem en hij kent iedereen! Iedereen is er ook steeds welgekomen en zal ook steeds met hetzelfde respect behandeld worden! En dat op een vakbekwame wijze.

Tips voor de handelaar
Geef de klanten nog meer zicht op de mogelijkheden die je als hersteller te bieden hebt.

Over de ontvangst
Voor zo\'n ontvangst zou je gewoon even de winkel binnenstappen al was het maar om even een praatje te maken.

Over het interieur
Misschien hier en daar wat verandering brengen maar waar? Iemand zal wel zeggen dit moet daar of dat moet zo maar waar ben je dan op de lange duur mee bezig?

Over product/dienst
Dit is gewoon kwaliteit en \"klasse\" zoals elke klant het wenst.

Over de service
Ik zou niet weten waar ik anders naartoe zou moeten gaan om zo geholpen te worden

Over de verkoper
Dirk is verkoper en vertegenwoordiger en alles wat daarbij komt kijken. Voor mij is het goed zoals het is , ik hoe niet meer.

Review door Luk op 2017-03-10
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.