Kasteel den Brandt
-
Beukenlaan 12
2020 Kiel - Contacteer ons
Openingsuren
Ma | 22/0408:00 - 20:00 |
Di | 23/0408:00 - 20:00 |
Wo | 24/0408:00 - 20:00 |
Do | 25/0408:00 - 20:00 |
Vr | 19/0408:00 - 20:00 |
Za | 20/0408:00 - 20:00 |
Zo | 21/0408:00 - 20:00 |
Info
KASTEEL DEN BRANDT biedt u het perfecte kader voor uw volgende seminarie of conferentie. Onze seminariegasten kunnen uit verschillende formules kiezen. Dagseminaries, ontbijtseminaries, halve-dagseminaries of avondvergaderingen voor 4 tot 110 deelnemers. Wij voorzien in ruime parkeergelegenheid en in house video / audio apparatuur. Bij residentiële seminaries zorgen wij voor vervoer van en naar het hotel van uw keuze in het Antwerpse.
Alle seminarie-salons kijken uit op het omliggende park. Zij worden opgesteld en uitgerust volgens Uw wensen, zijn verduisterbaar en voorzien van dimbare verlichting en telefoonaansluitingen.
Als u op zoek bent naar de perfecte locatie voor uw feest of evenement, hebt u redenen te over om voor KASTEEL DEN BRANDT te kiezen. Het kader, de sfeer, de bereikbaarheid, de waaier aan mogelijkheden, de vlekkeloze organisatie, de vlotte en stijlvolle bediening, … maken van uw feest een onvergetelijke dag.
De vier salons van het gelijkvloers, de prachtige tuinen en terrassen vormen het perfecte decor voor feestelijke recepties (tot 400 gasten) en banketten (tot 150 gasten), barbecues, shows, concerten, produkt-presentaties, seminaries, …
Alle seminarie-salons kijken uit op het omliggende park. Zij worden opgesteld en uitgerust volgens Uw wensen, zijn verduisterbaar en voorzien van dimbare verlichting en telefoonaansluitingen.
Als u op zoek bent naar de perfecte locatie voor uw feest of evenement, hebt u redenen te over om voor KASTEEL DEN BRANDT te kiezen. Het kader, de sfeer, de bereikbaarheid, de waaier aan mogelijkheden, de vlekkeloze organisatie, de vlotte en stijlvolle bediening, … maken van uw feest een onvergetelijke dag.
De vier salons van het gelijkvloers, de prachtige tuinen en terrassen vormen het perfecte decor voor feestelijke recepties (tot 400 gasten) en banketten (tot 150 gasten), barbecues, shows, concerten, produkt-presentaties, seminaries, …