Reviews voor Bloemenweelde
Ontdek de reviews van klanten van Bloemenweelde in Kortemark.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Steeds vriendelijk en behulpzaam. Met een ruime keuze aan bloemen en planten. Wat ze niet in voorraad hebben wordt vlotjes besteld.
Review door Ingrid op 2017-12-26
Steeds vriendelijk en behulpzaam. Met een ruime keuze aan bloemen en planten. Wat ze niet in voorraad hebben wordt vlotjes besteld.
Review door Ingrid op 2017-12-26
Scoremotivatie
Altijd klaar voor uitleg, laat je op je gemak je keuze maken en indien nodig staan ze je bij voor raad en daad. Helpen je boodschappen naar de wagen dragen indien gewenst. Ze zijn zoals hun bloemen kleurrijk geurend en gaan welgezind door het leven, alhoewel het harde noeste werkers zijn! Veel respect!
Over de ontvangst
Altijd een warm gevoel, toont respect voor hun klanten en laten hen de nodige tijd om binnen te stappen, zonder dat men al de vraag heeft om meteen een keuze te maken. Men staat niet op je vingers te kijken wanneer je je keuze wenst te maken. Dat resulteert in een ongedwongen tijdsduur van keuze. Maar indien nodig, dan staan ze wel paraat.
Over het interieur
Is knus door de ruime keuze, ik begrijp dat het soms niet zo overzichtelijk lijkt, maar dit maakt het net zo spannend om iets te vinden, waar anderen het niet zien. De gezelligheid heeft iets authentiek en straalt charme uit. Geen strakke bedoening!
Over product/dienst
Altijd correct product alsook voldoende keuze (ruim assortiment)
Over de service
Indien er bestellingen zijn van producten die men niet in huis heeft, dan doen ze er alles aan om dit zo snel mogelijk in orde te brengen, zouden het zelfs nog aan huis afleveren indien gewenst , dikke duim daarvoor. Hier krijg je waar voor hun woord .
Over de verkoper
Optimale kennis van hun producten ! Iedere benaming, bewoording, omschrijving klopt. Nooit is het teveel om een woordje van uitleg
Review door Caroline op 2017-10-28
Altijd klaar voor uitleg, laat je op je gemak je keuze maken en indien nodig staan ze je bij voor raad en daad. Helpen je boodschappen naar de wagen dragen indien gewenst. Ze zijn zoals hun bloemen kleurrijk geurend en gaan welgezind door het leven, alhoewel het harde noeste werkers zijn! Veel respect!
Over de ontvangst
Altijd een warm gevoel, toont respect voor hun klanten en laten hen de nodige tijd om binnen te stappen, zonder dat men al de vraag heeft om meteen een keuze te maken. Men staat niet op je vingers te kijken wanneer je je keuze wenst te maken. Dat resulteert in een ongedwongen tijdsduur van keuze. Maar indien nodig, dan staan ze wel paraat.
Over het interieur
Is knus door de ruime keuze, ik begrijp dat het soms niet zo overzichtelijk lijkt, maar dit maakt het net zo spannend om iets te vinden, waar anderen het niet zien. De gezelligheid heeft iets authentiek en straalt charme uit. Geen strakke bedoening!
Over product/dienst
Altijd correct product alsook voldoende keuze (ruim assortiment)
Over de service
Indien er bestellingen zijn van producten die men niet in huis heeft, dan doen ze er alles aan om dit zo snel mogelijk in orde te brengen, zouden het zelfs nog aan huis afleveren indien gewenst , dikke duim daarvoor. Hier krijg je waar voor hun woord .
Over de verkoper
Optimale kennis van hun producten ! Iedere benaming, bewoording, omschrijving klopt. Nooit is het teveel om een woordje van uitleg
Review door Caroline op 2017-10-28
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.







