Ontdek de reviews van klanten van Axess - Lederwaren & accessoires in Leuven.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Iets buitenzetten om mensen binnen te lokken

Review door Lise op 2022-11-26
Scoremotivatie
Wij zijn zeer tevreden met uw zeer vriendelijk onthaal en hulp en geduld. Doe zo verder\r\nTot binnenkort

Review door Rudi op 2020-12-19
Scoremotivatie
Steeds even vriendelijk

Review door Warre op 2020-10-11
Scoremotivatie
Goed bezig, doe zo verder

Review door Guillaume op 2020-10-15
Scoremotivatie
Vriendelijke klantbejegening. Snelle bediening.

Review door Anita op 2020-03-14
Scoremotivatie
Supervriendelijke service.

Review door Linda op 2020-03-11
Scoremotivatie
heel lieve vrouw

Review door Sylvie op 2020-03-07
Scoremotivatie
Excellent accueil, très professionnel

Review door Christian op 2020-03-01
Scoremotivatie
Ervaren zaakvoerdster zelf aan het word gehad; Prima begelleiding voor het uitzoeken van het perfecte cadeau

Review door Mia op 2020-02-29
Scoremotivatie
Heel vriendelijk en geduldig in mijn zoektocht naar dat speciale handtasje dat ik zocht. Veel keuze en een goede kwaliteit.

Review door Katia op 2020-02-28
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.