Ontdek de reviews van klanten van Axess - Lederwaren & accessoires in Leuven.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Bijzonder vriendelijke bediening. Kan niet beter.

Review door Jos op 2019-11-23
Scoremotivatie
Aangename persoonlijkheid -\r\neen \'dame\' ! , voorkomend, kennis van zaken, authentiek (ttz geen \'elastiekjes\' glimlach, maar echte interesse voor de klant.\r\n

Review door Rosette op 2019-11-22
Scoremotivatie
Vriendelijke dame

Review door Chantal op 2019-11-19
Scoremotivatie
Heel sympathieke en klantvriendelijke dame!

Review door Annick op 2019-11-04
Scoremotivatie
Winkelier was zeer gehaast en had weinig tijd voor ons.

Review door Lily op 2019-10-30
Scoremotivatie
Goede service

Review door Daisy op 2019-10-30
Scoremotivatie
Vriendelijke en zeer behulpzame dame!

Review door Kathleen op 2019-10-29
Scoremotivatie
Niet al te grote winkel, maar vol van kwalitatieve koopwaren. Zeer overzichtelijk. Behulpzame bediening. Warme uitstraling.

Review door Delila op 2019-10-29
Scoremotivatie
Nog een echte Leuvense handelaar. Vriendelijk en attent.

Review door Ilse op 2019-10-28
Scoremotivatie
Heel vriendelijke service. Ik werd meteen geholpen toen ik binnen kwam en vond al snel wat ik nodig had.

Review door Marie-Sophie op 2019-10-28
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.