Ontdek de reviews van klanten van Axess - Lederwaren & accessoires in Leuven.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
EEN (H)EERLIJKE WINKEL VOL MET PRACHTIGE LEDEREN KWALITEITSTASSEN, KLEURRIJKE PORTEMONNEES, EEN VERKOOPSTER ZOALS IN DE TIJD VAN TOEN...ZEER KUNDIG & KLANTVRIENDELIJK... BEN HEEL BLIJ MET MIJN AANKOOP... DANK JE WEL

Review door DAISY op 2020-02-21
Scoremotivatie
Zeer behulpzaam. Liet me in het begin rustig zelf rondkijken en kwam me na een vraag zeer goed en rustig helpen. Ben zeer blij met mijn aankoop!

Review door Deborah op 2020-02-18
Scoremotivatie
zeer vriendelijke en efficiënte bediening

Review door Anne op 2020-02-15
Scoremotivatie
Je wordt snel geholpen, veel keuze van tassen in verschillende prijsklassen. De medewerkers zijn zeer klantvriendelijk, ik zal zeker terug komen!

Review door Ola op 2020-02-14
Scoremotivatie
Zeer gedienstige dame,veel keuze in de winkel,hoogwaardig materiaal

Review door Nathalie op 2020-02-11
Scoremotivatie
Beste wensen voor het nieuwe jaar 2020 !\r\n

Review door Dirk op 2019-12-21
Scoremotivatie
Hartelijk dank voor de vriendelijke bediening !

Review door Hilde op 2019-12-07
Scoremotivatie
hele lieve dame die ons geholpen heeft

Review door Diane op 2019-12-05
Scoremotivatie
spoedige beterschap

Review door Rudi op 2019-11-27
Scoremotivatie
Ik hoop dat jullie warme zaak lang mag blijven bestaan!

Review door op 2019-11-27
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.