Je bent altijd welkom als klant....
R
Reinilde
2017-06-06
2017-06-06
5
Beoordeling van 5/5
Over de ontvangst
Je bent altijd welkom als klant. Gigi kent haar klanten en is echt geïnteresseerd. Je bent tenminste geen nummer zoals in grote winkels.








