Ontdek de reviews van klanten van Brasserie Kroko in Middelkerke.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Heel lekker gegeten,supervriendelijk!

Review door Sabine op 2024-01-10
Scoremotivatie
Altijd verzorgde service, lekker eten voor een correcte prijs. Telkens terug thuiskomen!

Review door Rik op 2024-01-08
Scoremotivatie
Houden zo!\r\nTop bediening en sfeer.

Review door Christine op 2024-01-08
Scoremotivatie
Onze wensen worden steeds vervuld bij jullie. Jullie zijn gewoon TOP !

Review door Veronique op 2024-01-01
Scoremotivatie
Doe zo voort x

Review door Katrien op 2023-12-19
Scoremotivatie
Hebben hier lekker gegeten. Het ontvangst was dik in orde.

Review door Wim op 2023-12-19
Scoremotivatie
Super lekker eten en vriendelijke bediening! TOP

Review door op 2023-12-16
9,5 top!...
Scoremotivatie
top!

Review door Inge op 2023-11-25
Scoremotivatie
Heel goed adresje om eens lekker te eten. Heel goede bediening. \r\nEchte aanrader!

Review door Alain op 2023-11-20
Scoremotivatie
Lekker eten, vriendelijke bediening

Review door Sigrid op 2023-11-18
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.