Ontdek de reviews van klanten van Zen'za Design in Pelt.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Supervriendelijk en behulpzaam !

Review door Fam op 2020-12-30
Scoremotivatie
Heel fijne bediening ! Ik wens je nog veel succes.

Review door Pierre op 2020-12-27
Scoremotivatie
Top madam! Vriendelijk, rustig, zen -verwenmoment!

Review door Gert op 2020-12-25
Scoremotivatie
Katleen u bent heel goed bezig met uw project ,doe zo verder!

Review door Pierre op 2020-12-21
Scoremotivatie
geweldige service, met een brede glimlach, de plaats om een leuk cadeautje te vinden :-)

Review door Christel op 2020-12-20
Scoremotivatie
Een hele vriendelijke dame die haar uiterste best doet om al je wensen uit te voeren, hele leuke spulletjes te verkrijgen :-)

Review door Jos op 2020-12-20
Scoremotivatie
Dank je wel voor de snelle service, je bent heel behulpzaam en doet alles om een perfect cadeautje te maken :-)

Review door Christel op 2020-12-20
Scoremotivatie
Fijne feestdagen! Dankjewel!

Review door Marijke op 2020-12-20
Scoremotivatie
Blijf uw klanten verwennen !

Review door Rina op 2020-12-19
Scoremotivatie
Goed bezig, Kathleen. Hopelijk kan/mag je snel weer verder werken.

Review door Myriam op 2020-12-17
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.