Ontdek de reviews van klanten van Zen'za Design in Pelt.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Ik ben zeer tevreden over mijn behandeling. Een aanrader!

Review door Rina op 2019-12-29
Scoremotivatie
Nog maar 1x bij jou geweest, maar was een positieve ervaring. \r\nIk wens je alle geluk voor het nieuwe jaar! ?

Review door Jolien op 2019-12-24
Scoremotivatie
Doe zo verder

Review door Rita op 2019-12-21
Scoremotivatie
Een gezond 2020!

Review door Mariette op 2019-12-16
Scoremotivatie
veel succes toegewenst !!

Review door Tony op 2019-12-04
Scoremotivatie
Fijne workshops en heel leuke zeepjes!!!

Review door Gijbels op 2019-11-17
Scoremotivatie
Correcte prijs.

Review door Pierre op 2019-01-12
Scoremotivatie
Fijn interieur!

Review door Pierre op 2019-01-12
Scoremotivatie
Super vriendelijk ! Fijne natuurlijke producten !

Review door Chris op 2019-01-08
Scoremotivatie
Puur genieten, ontspannen, klantvriendelijk

Review door Marijke op 2018-12-30
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.