Ontdek de reviews van klanten van Zen'za Design in Pelt.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Altijd vriendelijk, attent, behulpzaam zelfs nadat een afspraak vergat na te komen!!!

Review door Hendrik op 2022-05-19
Scoremotivatie
Gewoonweg SUPER!

Review door Ann op 2022-05-18
Scoremotivatie
super lieve en hartelijke vrouw, ze maakt echt tijd voor je.

Review door Erika op 2021-12-21
Scoremotivatie
Heel vriendelijk geholpen door Kathleen.

Review door Anja op 2021-12-04
Scoremotivatie
Fijne feestdagen!

Review door Anja op 2021-12-04
Scoremotivatie
Leuke zeepjes, kaarsjes en hebbedingetjes voor iedere gelegenheid! Mooie spulletjes.

Review door Rina op 2021-11-20
Scoremotivatie
Je bent heel vriendelijk, enthousiast en ik voel me helemaal op mijn gemak. Ik kom graag terug!

Review door Jolien op 2021-03-22
Scoremotivatie
Super vriendelijk!!

Review door Alien op 2021-03-11
Scoremotivatie
super vriendelijk en goede service bij Katleen :)

Review door S op 2021-02-15
Scoremotivatie
Beste wensen voor 2021!

Review door Kim op 2021-01-01
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.