Ontdek de reviews van klanten van Bloembinderij Calluna in Westerlo.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Snelle en vriendelijke service, naast bloemen is er ook een glimlach.

Review door Selin op 2019-12-06
Scoremotivatie
Dave is zeer vriendelijk, spontaan en ook enthousiast over zijn vak. Behulpzaam voor oudere mensen maar ook wanneer je tips nodig hebt i.v.m. verzorging van planten. Dave maakt keer op keer tijd voor zijn klanten en je komt er altijd buiten met iets héél mooi en van goede kwaliteit. Fijn om zo'n mooie zaak in het dorp te hebben.

Review door Elien op 2019-10-12
Scoremotivatie
Zorgt steeds voor variatie in winkel en ook wat buitenplanten betreft. Constant bezig met voorbereiding voor thema's , periode van het jaar. Prijs/Kwaliteit is perfect.

Review door Marc op 2019-10-11
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk Helpt je ideeën uit te werken zodat het nog beter is Goede prijs! Kwaliteit top!

Review door Lieselotte op 2019-10-10
Scoremotivatie
Dave is zeer hulpvaardig en vriendelijk bij de keuze van de bloemen. Je voelt je direct welkom in de winkel. Hij maakt mooie bloemstukken en deze zijn kwalitatief zeer sterk en lang houdbaar. Je kan bij hem altijd terecht met vragen over bloemen , planten en hij zal je altijd met plezier helpen. Het is gezellig winkelen bij Calluna.

Review door Rita op 2019-10-04
Scoremotivatie
Klein maar fijn; kwalitatief hoogstaand met fijne bediening.

Review door Willy op 2019-10-04
Scoremotivatie
Bij bloembinderij Calluna wordt je altijd zeer vriendelijk en behulpzaam ontvangen. Hij staat je ook altijd bij met woord, daad en zeer goede ideeën, en als hij een loket maakt is hij altijd creatief!

Review door Kurt op 2019-09-30
Scoremotivatie
Mooie winkel, ruime keuze maar vooral een vriendelijke service.

Review door Leen op 2019-09-28
Scoremotivatie
Ruim aanbod, goede kwaliteit, steeds vriendelijk

Review door Anja op 2019-09-22
Scoremotivatie
Vriendelijke handelaar in heultje. Klein pand, maar veel verse materialen. Vlotte en vriendelijke bediening.

Review door Joke op 2019-09-18
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.