Ontdek de reviews van klanten van Bloembinderij Calluna in Westerlo.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Dank je wel voor de hulp en vriendelijkheid

Review door ANNUSKA op 2024-01-21
Scoremotivatie
1ste keer dat ik er kwam.Heel vriendelijke man,gevonden wat ik zocht.Perfect ingepakt!Super!\r\nIk kom hier zeker en vast terug na mijn revalidatieperiode!\r\nFijn en gezond 2024!

Review door Annuska op 2024-01-08
Scoremotivatie
Het is een aangename beleving om in deze winkel te komen en te kopen.

Review door Rita op 2022-12-23
Scoremotivatie
Beste buren!

Review door Pieter op 2022-12-23
Scoremotivatie
Veel werkgenot in 2021 !

Review door op 2020-12-20
Scoremotivatie
Is altijd vriendelijk en gedienstig

Review door Lieve op 2020-12-17
Scoremotivatie
Veel succes en doe verder zoals je bezig bent, zeer vriendelijk en attent heel behulpzaam en steeds mooie verse bloemen .\r\nVoor een bloemetje groot of klein ben je daar op het juiste adres.\r\nWij zijn fier om zo een bloemenzaak in ons dorp te hebben.

Review door Rita op 2019-12-25
Scoremotivatie
DE ALLERBESTE WENSEN VOOR 2020, BLIJF ZO VERDER DOEN!!!!!!

Review door Diane op 2019-12-21
Scoremotivatie
Veel goede zaken in 2020

Review door Josée op 2019-12-21
Scoremotivatie
Is prima voor mij!

Review door Lieve op 2019-12-21
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.