Ontdek de reviews van klanten van Bloembinderij Calluna in Westerlo.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Mooie jonge zaak met sympathieke ontvangst met kennis voor het vak! In deze zaak heeft men ruime keuze aan verse bloemen, planten en decoratie van klassiek tot hedendaags met hun eigen huisstijl. Top adres voor al uw planten en deco, voor uzelf of als cadeau!

Review door Bart op 2019-09-18
Scoremotivatie
Zaak waar er duidelijk nog wordt gewerkt met liefde voor het vak, het product dat men aanbiedt. Niet voor niets blijft een boeket langer vers dan wanneer je het elders aankoopt. Kan enkel maar wanneer er wordt gewerkt met verse producten. Plus de steeds vriendelijke babbel, ondanks de drukte, is zéker een pluspunt.

Review door Marc op 2019-01-04
Scoremotivatie
Mooie bloemen en vriendelijke man.

Review door Dorien op 2019-01-02
Over de ontvangst
Heel vriendelijk en behulpzaam

Over het interieur
Alles staat altijd mooi opgesteld, mooie decoratie

Over product/dienst
prachtige bloemstukken en boeketten waarmee je bij iedereen onmiddellijk een glimlach op hun gezicht tovert

Review door Tamara op 2018-12-31
Scoremotivatie
Al verschillende malen online een boeket besteld én nooit teleurgesteld geweest. Integendeel, boeket blijft langer mooi . Dus duidelijk dat hier met verse producten wordt gewerkt. In de winkel is de service en vriendelijkheid 'top'

Review door Marc op 2018-12-24
Scoremotivatie
Mooie zaak

Review door Christiaan op 2018-12-22
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en behulpzaam. Verse snijbloemen en mooie boeketten.

Review door Marina op 2018-12-20
Scoremotivatie
Staat altijd klaar voor iedereen zelfs te laatkomers

Review door Louis op 2018-12-06
Scoremotivatie
Vriendelijk,eens binnen heb je zin om meer te kopen dat is kunst

Review door Louis op 2018-12-06
Scoremotivatie
Altijd even vriendelijk en een mooie assortiment

Review door Louis op 2018-12-06
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.