De winkel is een oase van schoonheid...
I
Isabelle
2021-12-30
2021-12-30
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
De winkel is een oase van schoonheid en gezelligheid. Men voelt zich er welkom. De dienstverlening is warm en oprecht. De passie voor het vak is voelbaar ♪♫











