Goede taverne, mooie intereur ,verzorgd en gezellige...

M
Martine
2015-12-23
4.5 Beoordeling van 4.5/5

Scoremotivatie
Goede taverne, mooie intereur ,verzorgd en gezellige ,goed voor komen en vriendelijk. Dik in orde.

Tips voor de handelaar
Er valt niets meer aan toe te voegen.

Schrijf zelf een review over Basil Meer info Basil »