Sinds een paar maanden koop ik daar...

T
Tesfaldet
2024-05-16
4.3 Beoordeling van 4.3/5

Scoremotivatie
Sinds een paar maanden koop ik daar mijn vlees en ik moet je zeggen het is super lekker vlees en de service is ook heel goed en de medewerkers zijn vriendelijk

Schrijf zelf een review over Moerbeko Vleeshandel Meer info Moerbeko Vleeshandel »