Ontdek de reviews van klanten van Schoonheidsinstituut en parfumerie An in Beringen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
De beste service en altijd staan ze klaar met zeer goed advies.

Review door Nancy op 2021-12-29
Scoremotivatie
Doe zo verder, er moet niks veranderen.

Review door Norbert op 2021-12-24
Scoremotivatie
altijd supervriendelijk, ik ben altijd tevreden! Men beste wensen xxx

Review door Laila op 2021-12-24
Scoremotivatie
Bedankt voor haar vriendelijkheid en service

Review door Anna op 2021-12-23
Scoremotivatie
Alvast een prettig en feestvol 2021-einde gewenst en een succesvol en uiteraard 2022 gewenst.\r\nVriendelijke groeten, Jan Vanderhaeghen

Review door Jan op 2021-12-17
Scoremotivatie
Fijne Feestdagen! Groetjes Gerrina x

Review door Gerrina op 2021-12-14
Scoremotivatie
Goeie info gekregen over de produkten ,dank u wel

Review door Krista op 2021-12-11
Scoremotivatie
fijne kerst en vooral en gezond 2022 jullie zijn fijne mensen altijd vriendelijk doe zo verder

Review door Huybrichs op 2021-12-10
Scoremotivatie
Ik wens AN en haar gezin het allerbeste en een heel leuk 2021, dat alle zorgen langzaam maar zeker verdwijnen !

Review door Nicole op 2020-12-30
Scoremotivatie
\r\nDe Beste wensen voor 2021!

Review door Huybrighs op 2020-12-28
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.