Ontdek de reviews van klanten van Schoonheidsinstituut en parfumerie An in Beringen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Altijd een plezier om naar toe te gaan.

Review door Edith op 2020-12-26
Scoremotivatie
Blijven voortdoen zoals je bezig bent.\r\nIk kom graag naar jullie toe : zeer vriendelijk, klantvriendelijk, deskundig advies en ... het ruikt er altijd heel lekker.

Review door Stefan op 2020-12-26
Scoremotivatie
Hopen dat 2021 een gezonder winkel jaar word???

Review door Irma op 2020-12-25
Scoremotivatie
Heel goede service ! :-)

Review door Senne op 2020-12-19
Scoremotivatie
Een gezellige feestje met je gezin.??\r\nKlinken op het nieuwe jaar.??\r\nEen goede gezondheid en veel liefde en vriendschap van je naasten ??\r\nHilde Toelen en Peter

Review door HILDE op 2020-12-19
Scoremotivatie
Altijd zeer vriendelijk

Review door Eddy op 2020-12-18
Scoremotivatie
De beste wensen voor 2021! Hopelijk kunnen we ons snel terug laten verwennen!\r\nDoe zo verder, jullie zijn top!

Review door Liesbeth op 2020-12-18
Scoremotivatie
Doe zo verder An. Mooie producten, fijne behandelingen en vriendelijk, behulpzaam personeel!

Review door Edith op 2020-12-18
Scoremotivatie
\r\nHoop dat jullie snel weer open mogen . Bedankt voor de altijd goede zorgen , attentheid, vriendelijkheid , gezellig praatje en zoveel meer .... \r\nFijne feestdagen ❤️

Review door ERNA op 2020-12-18
Scoremotivatie
Mijn allerbeste wensen voor jullie. Wat een toppertjes!

Review door Veronique op 2020-12-18
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.