Ontdek de reviews van klanten van Schoonheidsinstituut en parfumerie An in Beringen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Prettige feestdagen!

Review door op 2019-12-16
Scoremotivatie
fijn nieuwjaar!

Review door Lydia op 2019-12-03
Scoremotivatie
Alvast een fijn eindejaar gewenst!

Review door Carine op 2019-11-29
Scoremotivatie
Fijne feesten

Review door Ann op 2019-11-23
Scoremotivatie
Fijne mensen. Doe zo voort!

Review door Ronny op 2019-11-21
Scoremotivatie
Heel vriendelijk en attent, zowel de eigenares als het personeel.

Review door Marijke op 2019-08-09
Scoremotivatie
Ik ben er onlangs voor een pedicure geweest. Een vriendelijke jongedame heeft mijn voetjes goed verzorgd ?

Review door Ina op 2019-07-07
Scoremotivatie
An en haar team zijn altijd super vriendelijk en staan altijd klaar met een glimlach!

Review door Kathleen op 2019-07-03
Scoremotivatie
Altijd even vriendelijk personeel

Review door Karine op 2019-07-03
Scoremotivatie
An en haar team staan steeds vriendelijk en behulpzaam paraat. Waar gewenst wordt er een professionele uitleg gedaan.

Review door Sabrina op 2019-01-11
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.