Ontdek de reviews van klanten van Schoonheidsinstituut en parfumerie An in Beringen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Zeer vriendelijk

Review door Elsje op 2019-01-03
Scoremotivatie
behulpzaam en vriendelijk

Review door Elsje op 2019-01-03
Scoremotivatie
vriendelijk

Review door Gerd op 2019-01-03
Scoremotivatie
Super vriendelijke uitbaatster en personeel! Goede prijs-kwaliteit verhouding van de aangeboden verzorgingen en ruime keuze aan producten!

Review door Debbora op 2019-01-02
Scoremotivatie
prima klantenservice

Review door Benny op 2018-12-31
Scoremotivatie
goed servies

Review door Moons op 2018-12-29
Scoremotivatie
altijd even vriendelijk en goed onthaal daar

Review door Moons op 2018-12-29
Scoremotivatie
Superfijne zaak waar men altijd tijd heeft voor praatje met de klant !

Review door ERNA op 2018-12-27
Scoremotivatie
Ze hebben daar altijd tijd voor jou . Supervriendelijk en leuke zaak

Review door ERNA op 2018-12-27
Scoremotivatie
tevreden klant

Review door Ronny op 2018-12-27
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.