Ontdek de reviews van klanten van Bakkerij Stefaan in Brugge.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Klein maar cosy bakkerijtje met... 9 Review door KARINE op 2016-04-19
altijd even vriendelijk... 10 Review door Mark op 2016-04-14
altijd vriendelijk en bereid... 9,5 Review door Heirbaut op 2016-04-12
Heem vriendelijk & behulpzaam.... 10 Review door Marieke op 2016-04-06
Doe zo verder... 8,5 Review door Els op 2016-03-20
ruim toegankelijk - snelle bedie... 9 Review door Bart op 2016-03-05
Zv zeer vriendelijk... 10 Review door Stefaan op 2016-03-02
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.