Ontdek de reviews van klanten van Bloemisterij Mortier - Goethals in Evergem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Enorm hulpvaardig,goede kwalitei... 10 Review door Els op 2016-04-30
vriendelijk onthaal... 10 Review door Carine op 2016-04-08
spontaan help geboden zonder op... 9 Review door Luc op 2016-01-04
Altijd vriendelijk en goedlachs.... 9,5 Review door Erika op 2015-12-27
kan niet verbeterd worden zoals... 10 Review door Christine op 2015-12-26
goed persoonlijk contact, hulpva... 10 Review door Marian op 2015-12-25
steeds vriendelijk... 10 Review door Katia op 2015-12-22
steeds vriendelijk... 10 Review door Christine op 2015-12-22
jarenlange vriendelijke trouwe s... 10 Review door Freddy op 2015-12-22
vriendelijke mensen... 9 Review door Yvette op 2015-12-16
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.