Ontdek de reviews van klanten van Bloemisterij Mortier - Goethals in Evergem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Meer kortingen... 8,5 Review door Magda op 2016-05-22
Meer kortingen... 8,5 Review door Luc op 2016-05-22
goede service... 9 Review door Gino op 2016-05-20
Altijd goede service en vriendel... 9 Review door Gino op 2016-05-20
altijd klaar met een woordje uit... 10 Review door Sabine op 2016-05-12
elke keer je binnenkomt in de bl... 10 Review door Sabine op 2016-05-12
bijna een 10 maar niemand is \"... 9,5 Review door VERA op 2016-05-10
prijs/kwaliteit en vriendelijkhe... 9,5 Review door AMAND op 2016-05-10
zeer vriendelijke mensen... 9 Review door Koen op 2016-05-10
DEZE HANDELAAR IS HET WAARD OM E... 10 Review door Lieve op 2016-05-08
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.