Ontdek de reviews van klanten van Bloemisterij Mortier - Goethals in Evergem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Altijd een warm gevoel als we la... 9,2 Review door Gina op 2020-11-27
Bedankt voor de vriendelijke ont... 10 Review door Maria op 2020-11-22
Bedankt voor de hele verse mooie... 10 Review door Heidi op 2020-11-20
doe zo verder , goe bezig.... 10 Review door Mario op 2020-11-17
Heel vriendelijk... 7,7 Review door Mats op 2020-10-10
Alles was in orde.... 7,9 Review door Maëlle op 2020-10-07
Bed... 9,5 Review door Nathalie op 2019-12-27
Mooie bloemen en heel vriendelij... 10 Review door Rita op 2019-12-24
Mijn beste wensen voor het nieuw... 10 Review door Charlotte op 2019-12-22
Nog veel succes verder in de zaa... 9,5 Review door Micheline op 2019-12-22
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.