Ontdek de reviews van klanten van Bloemisterij Mortier - Goethals in Evergem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

9 10...
Over de ontvangst
10

Over product/dienst
10

Over de service
10

Over de verkoper
10

Review door Van verdegem op 2017-04-14
Scoremotivatie
altijd vlotte en vriendelijke bediening

Review door Katrien op 2017-01-12
Scoremotivatie
Altijd met de glimlach bediend worden is zo aangenaam.

Review door Marian op 2017-01-07
Scoremotivatie
Dank u wel

Tips voor de handelaar
Vriendelijke Groeten

Review door Jacqueline op 2017-01-07
Scoremotivatie
Steeds een vriendelijk woord voor elke klant

Tips voor de handelaar
Niks te verbeteren : doe zo verder. Een \"winning team\" moet je niet veranderen zegt men.

Review door Erika op 2017-01-07
Scoremotivatie
altijd een vriendelijk onthaal van zodra je de inkom binnenwandelt

Tips voor de handelaar
Kan niet beter. Luc en Marina geven altijd het beste van zichzelf en de klant is altijd koning, zeker wanneer het gaat over samenstelling van boeket of grafstuk.

Review door Erika op 2017-01-07
Scoremotivatie
Altijd tijd voor de klant.

Tips voor de handelaar
Geen tips.

Review door Rudy op 2017-01-07
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk,altijd klaar voor een babbel.

Tips voor de handelaar
Geen tips.

Review door Rudy op 2017-01-07
Scoremotivatie
gelijk welke dag of uur steeds vriendelijk

Review door Paul op 2017-01-07
Scoremotivatie
vriendelijk en behulpzaam

Review door Paul op 2017-01-07
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.