Ontdek de reviews van klanten van Bloemisterij Mortier - Goethals in Evergem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

vriendelijke en goede bediening... 9 Review door Willy op 2018-12-05
bij luc mortier wordt je goed be... 9 Review door Willy op 2018-12-05
Zeer vriendelijke mensen en alt... 9 Review door Veronique op 2018-12-02
Ruime keuze, vriendelijke mensen... 9 Review door Kane op 2018-12-02
vriendelijk ,betrouwbaar en staa... 9,2 Review door L. op 2018-12-01
Altijd vriendelijk onthaal en me... 10 Review door Erika op 2018-06-17
alles super altijd met de glimla... 10 Review door Franki op 2018-05-16
een aangenaam luchtig babbeltje... 9,5 Review door Anouchka op 2018-05-07
bij luc mortier zijn altijd vrie... 10 Review door Van verdegem op 2018-05-02
heel vriendelijke ontvangst... 10 Review door Steven op 2018-04-29
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.