Ik deel een andere mening dan de...
A
Anoniem
2018-04-10
2018-04-10
0
Beoordeling van 0/5
Scoremotivatie
Ik deel een andere mening dan de rest van de mensen die gestemd hebben.
De enige vriendelijke persoon bij Fietsen Hendrickx is de vrouw des huizes, die mensen met de glimlach verder helpt.
De jongere dame (dochter?) had - toen ik deze winkel bezocht - mogelijks een slechte dag want ze was zeer kortaf en bot tegen de klanten. Ook de zaakvoerder zelf was allesbehalve vriendelijk, hij gaat in discussie omdat het werk niet af is op de afgesproken dag en begrijpt niet dat een optimale communicatie naar je klanten toe anno 2018 hét verschil maakt. Sindsdien laat ik mijn fietsen onderhouden bij Fiets!: een wereld van verschil in klantvriendelijkheid en service.








