Als mijn elektrische fiets kapot ging op...

M
Magda
2017-05-12
4.8 Beoordeling van 4.8/5

Scoremotivatie
uitstekende dienstverlening voor onze elektrische fietsen. als men wat moet wachten, krijgt men een kopje lekkere koffie aangeboden.

Tips voor de handelaar
dienstverlening is uitstekend.

Over de ontvangst
Ik ben heel tevreden o.a. over het aanbieden van een lekker kopje koffie.

Over het interieur
neen. Het is hier geen kledingsboetiek.

Over product/dienst
uitstekend

Over de service
Als mijn elektrische fiets kapot ging op vrijdagavond, heeft hij mijn fiets nog gerepareerd zaterdag tijdens de werkuren, zodat ik het weekend niet zonder fiets was.

Over de verkoper
Dirk Hendrickx

Schrijf zelf een review over Hendrickx Fietsen Meer info Hendrickx Fietsen »