In het verleden altijd goed verder geholpen...
F
Flip
2017-04-08
2017-04-08
4.2
Beoordeling van 4.2/5
Scoremotivatie
In het verleden altijd goed verder geholpen , maar bij laatste ontmoeting had de handelaar een stressy dag achter de rug vermoed ik en niet echt vriendelijk...
Tips voor de handelaar
Dochter doet het prima !
Over de ontvangst
Het vrouwelijk personeel zorgt altijd voor een aangenaam vriendelijk onthaal.
Over het interieur
de rejig
de ruimte die er is word goed besteed.
Over product/dienst
goede producten , telkens weer
Over de service
in het verleden al goed verder geholpen geweest
Over de verkoper
met dank aan het VROUWELIJK personeel !








