Bij Hendrickx fietsen zijn ze altijd goed...

F
Femke
2017-04-11
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Bij Hendrickx fietsen zijn ze altijd goed gezind, hun service is dik in orde. 👌

Over de ontvangst
Ze zijn heel vriendelijk

Over het interieur
De sfeer in de winkel is heel goed.

Over product/dienst
Al onze fietsen komen vandaar en bijna nooit problemen mee.

Over de service
Als je iets binnen doet is het heel snel klaar.

Schrijf zelf een review over Hendrickx Fietsen Meer info Hendrickx Fietsen »