Bij Hendrickx fietsen zijn ze altijd goed...
F
Femke
2017-04-11
2017-04-11
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Bij Hendrickx fietsen zijn ze altijd goed gezind, hun service is dik in orde. 👌
Over de ontvangst
Ze zijn heel vriendelijk
Over het interieur
De sfeer in de winkel is heel goed.
Over product/dienst
Al onze fietsen komen vandaar en bijna nooit problemen mee.
Over de service
Als je iets binnen doet is het heel snel klaar.








