Vriendelijkste handelaar

Vriendelijkste handelaar 2015

Coiffure Trend is de vriendelijkste handelaar van Herzele! 

Op vrijdag 11 maart 2016 werd tijdens een glamoureuze Awarduitreiking in ‘t Waaihof, te Kortrijk. de vriendelijkste handelaars 2015 bekendgemaakt. Deze handelaars werden verkozen door hun eigen klanten zelf bij hun deelname aan de eindejaarsactie van Handelsgids. Tijdens deze spetterende Eindejaarsactie werden meer als 4 miljoen lotjes uitgedeeld en zijn bijna 20.000 handelaars uit Vlaanderen beoordeeld op hun vriendelijkheid. Alle deelnemers van de eindejaarsactie op www.handelsgids.be konden punten geven aan de handelaar waar hij of zij regelmatig winkelt. De hele verkiezing is dus gebaseerd op de mening van de klanten zelf.
 
Om als Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, moest de handelaar van minstens 100 verschillende klanten een quotering krijgen. Deze klanten mochten, naast hun quotering, ook suggesties voor hun handelaar bijvoegen. De vriendelijkste handelaars van 2015 ontvingen een Award en €500 aan reclamebudget. De tweede en derde plaats kregen respectievelijk €300 en €200 aan reclamebudget. Daarnaast kregen ook de klanten de kans om een mooie prijs te winnen, met een prijzenpot van maar liefst €50.000 verdeeld onder 500 winnaars. U vindt alle Vriendelijkste Handelaars per perslocatie terug op : www.handelsgids.be/persverslagen/2016


Interview met Coiffure Trend
 
“Ik had totaal niet verwacht dat ik de award voor Vriendelijkste Handelaar van Herzele zou winnen. Ik was enorm verschoten wanneer mijn zaak genoemd werd tijdens de awarduitreiking. Ik baat mijn kapsalon helemaal alleen uit en ben zeer blij dat mijn klanten mij verkozen hebben tot Vriendelijkste Handelaar van Herzele. Het betekent echt veel voor mij.”

“De verkiezing van Vriendelijkste Handelaar vind ik belangrijk, want het geeft een meerwaarde aan je zaak. Het geeft een beter ‘etiket’ aan je zaak, als je eigen klanten je verkiezen tot Vriendelijkste Handelaar. De klanten vinden dat ik vriendelijk ben en dat doet mij deugd. De Lente- en Eindejaarsactie vind ik een goed idee, want het geeft de klanten de kans om iets te winnen en het is bovendien gratis. Sommige klanten reageren dat ze niet meedoen, want ze winnen toch nooit of ze hebben al een iPad. Maar dat kiezen ze natuurlijk zelf. Ik heb tijdens de acties de lotjes meegegeven aan mijn klanten met de nodige uitleg, maar daarna ligt het lot natuurlijk in hun handen.”

“Al bijna 22 jaar was, knip en brush ik zowel dames, heren als kinderen. Daarnaast zet ik ook permanenten, haarextensions en doe ik opsteekkapsels. Maar in de buurt ben ik voornamelijk gekend voor mijn brushings. Wanneer mijn klanten om advies vragen, dan geef ik hen met veel plezier advies over de juiste producten, zodat ze er altijd stralend uitzien. Mijn grote troef is dat mijn zaak open is op zondagvoormiddag.”

“Handelsgids betekent voor mij vooral een betere vindbaarheid op het internet. Als er nieuwe klanten in mijn zaak komen, vraag ik hen altijd hoe ze bij mij terecht zijn gekomen. Ik krijg dan vaak Handelsgids als antwoord. Ik heb dus dankzij Handelsgids al een paar nieuwe klanten gewonnen. Bedankt!”