Vriendelijkste handelaar

Vriendelijkste handelaar 2015

Coiffure Hoffman is de vriendelijkste handelaar van Jabbeke! 

Op vrijdag 4 maart 2016 werd tijdens een glamoureuze Awarduitreiking in Salons Lodewijk Van Male, te Brugge. de vriendelijkste handelaars 2015 bekendgemaakt. Deze handelaars werden verkozen door hun eigen klanten zelf bij hun deelname aan de eindejaarsactie van Handelsgids. Tijdens deze spetterende Eindejaarsactie werden meer als 4 miljoen lotjes uitgedeeld en zijn bijna 20.000 handelaars uit Vlaanderen beoordeeld op hun vriendelijkheid. Alle deelnemers van de eindejaarsactie op www.handelsgids.be konden punten geven aan de handelaar waar hij of zij regelmatig winkelt. De hele verkiezing is dus gebaseerd op de mening van de klanten zelf.
 
Om als Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, moest de handelaar van minstens 100 verschillende klanten een quotering krijgen. Deze klanten mochten, naast hun quotering, ook suggesties voor hun handelaar bijvoegen. De vriendelijkste handelaars van 2015 ontvingen een Award en €500 aan reclamebudget. De tweede en derde plaats kregen respectievelijk €300 en €200 aan reclamebudget. Daarnaast kregen ook de klanten de kans om een mooie prijs te winnen, met een prijzenpot van maar liefst €50.000 verdeeld onder 500 winnaars. U vindt alle Vriendelijkste Handelaars per perslocatie terug op : www.handelsgids.be/persverslagen/2016


Interview met Coiffure Hoffman
 
“De award is voor ons een bevestiging dat we goed bezig zijn. We zijn er zeer trots op. Het staat op onze Facebookpagina en op onze website! De verkiezing van Vriendelijkste Handelaar is voor ons wel van belang geweest. Als handelaar heb je dan ook eens de kans om in de pers te komen.”

“Tijdens de Lente- en Eindejaarsactie hebben we de lotjes uitgedeeld met de nodige uitleg. We merkten wel dat de klanten die uitleg nodig hadden. Dit jaar is er bij ons een klant in de prijzen gevallen! En dat is natuurlijk leuk voor de klant, maar ook voor ons. Bij de volgende actie gaan we de actie nog meer promoten door een iPad in ons kapsalon te leggen. Met die iPad kunnen de klanten zich dan rechtstreeks, ter plaatse inschrijven en kunnen we ze begeleiden indien nodig.”

“Mijn man en ik zijn allebei kappers, en baten de zaak al sinds 1998 uit. In dat jaar hebben we de kapperszaak overgenomen van mijn schoonouders, die er al in 1962 mee begonnen waren. Onze zaak is een kapsalon voor heel het gezin. We verwennen
iedereen met vakmanschap in een rustige en aangename sfeer. We houden ons vooral bezig met de snit, alle kleurtechnieken en het opsteekwerk, voor dames, heren en kinderen.”

“Via Handelsgids en de verkiezing van Vriendelijkste Handelaar, praten mensen op een andere manier over de zaak. Het leeft in de gemeente.”