Ontdek de reviews van klanten van Family-Pizza in Langemark-Poelkapelle.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
heerlijke pizza\'s, doe zo verder

Review door Lien op 2020-12-17
Scoremotivatie
altijd welgezind!

Review door Dorine op 2018-07-04
Scoremotivatie
Steeds vriendelijk, er kan zelfs een grapje bij en altijd lekker!

Review door Jeroen op 2018-06-29
Scoremotivatie
altijd vriendelijk, goede service, tijd om een praatje en grapje te maken, lekker en voldoende eten

Tips voor de handelaar
ik zou het niet weten

Over de ontvangst
staat direct klaar om je te verwelkomen en je plaats aan te geven

Over product/dienst
alles is altijd in orde en heel lekker en voldoende prijs en kwaliteit dik in orde

Review door Geert op 2018-06-09
Scoremotivatie
SUPERVRIENDELIJK Maakt tijd om een woordje te praten met zijn klanten!

Review door Leen op 2018-06-03
Scoremotivatie
Altijd even welgezind en blij, maakt steeds tijd voor een babbeltje met zijn klanten!

Review door Leen op 2018-06-03
Scoremotivatie
Zeer goede bediening en lekker

Over de ontvangst
Als je belt staan ze direct klaar om het te maken binnen de 20 min heb je al je pizza

Over het interieur
Ik heb er al 1 keer blijven eten en het was top

Over product/dienst
Lekker

Over de service
Super snelle bediening

Review door Anita op 2018-05-22
Scoremotivatie
Super vriendelijke mensen! Top! Canada for life

Tips voor de handelaar
He's absolutely perfect!

Over de ontvangst
Top top top

Over het interieur
Gezellig interieur

Over product/dienst
Super lekker

Over de service
Vrij snel

Over de verkoper
Toppie! He is amazing

Review door Lucas op 2018-05-17
Scoremotivatie
Vriendelijk, vlot

Over product/dienst
Lekkere gevulde pizza.s

Review door Ria op 2018-05-13
Scoremotivatie
Steeds vriendelijk, soms gehaast

Tips voor de handelaar
nvt

Over de ontvangst
geeft een goed gevoel

Over het interieur
niets speciaal op te merken

Over product/dienst
heerlijke pizza

Over de service
correcte service

Over de verkoper
we gaan vaak terug :)

Review door Lien op 2018-05-08
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.