Ontdek de reviews van klanten van Ecris in Middelkerke.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Tips voor de handelaar
Ik vind ze heel vriendelijk en de bediening ook

Review door Greta op 2018-06-07
Scoremotivatie
Vriendelijk, beleefd, zeer behulpzaam! Top verkoper(s)

Tips voor de handelaar
Geen tips nodig.

Review door Jordy op 2018-06-03
Scoremotivatie
De verkoopster is gastvrij en aangenaam. Ik heb een chronostar horloge gekocht en ik ben blij !

Tips voor de handelaar
Alles is perfect

Over de ontvangst
Restaurant in Nieuwport. De verwelkoming : goed, service : onberispelijk.

Over het interieur
Voor de winkel Ecris : De voorwerpen in de ramen zijn erg mooi, aan het aanrecht ruiken de zeepjes goed. Er is een bevel om te weten waar de horloges, de beeldjes, de juwelen, ... zijn

Over product/dienst
horloge : mooi, de cijfers Romeinse zijn goed gedaan en grote. Schets van het koperen horloge. Het werkt goed.

Over de service
Ze was direct op zoek naar het horloge dat ik wilde proberen. Ze legde het opzij tot de volgende dag op mijn verzoek. De betaling is goed gedaan.

Over de verkoper
gastvrij, vriendelijk, glimlachend.

Review door Céline op 2018-05-30
Scoremotivatie
goed voorkomen en vriendelijk

Review door Celine op 2018-05-27
Scoremotivatie
Heel vriendelijk

Over de ontvangst
Behulpzaam

Over het interieur
Ruime keuze

Review door Marie op 2018-05-23
Scoremotivatie
altijd gedienstig en veel geduld met de klanten

Over het interieur
gezellig inrichting en gemakkelijk vinden wat ge zoekt

Review door MESTDAG op 2018-05-23
Scoremotivatie
Heel behulpzaam en vriendelijk

Review door Vanessa op 2018-05-20
Over het interieur
Sommige uitstalkasten staan nogal dicht op elkaar

Review door Peter op 2018-05-15
Scoremotivatie
Ik werd er vriendelijk geholpen. Toen ik een blijkbaar laatste product wou, is dat zonder problemen uit de etalage gehaald en werd vakkundig ingepakt als kado

Review door Peter op 2018-05-15
Scoremotivatie
Correcte, vriendelijke en geduldige verkoopsters.

Review door Luc op 2018-05-14
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.