Ontdek de reviews van klanten van Ecris in Middelkerke.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Ik werd heel goed geholpen

Tips voor de handelaar
Mss voorstellen om in te pakken

Review door Caroline op 2017-12-03
Scoremotivatie
Winkel waar ik graag kom .

Tips voor de handelaar
Geen opmerkingen

Review door Lieve op 2017-10-30
Scoremotivatie
klantgericht, hulpvaardig

Review door Lucy op 2017-07-16
Scoremotivatie
zeer beleefd en vriendelijk, gedienstig, commerciële ingesteldheid<; <doet haar winkel met veel plezier

Review door Sabette op 2017-07-11
Scoremotivatie
Doe zo verder zou ik zeggen :-)

Over de ontvangst
Ze gaven ons een goed gevoel en waren heel vriendelijk. Nogmaals dit met de glimlach wat super is.

Over het interieur
Mooie winkel maar voor mij een beetje te druk;

Over product/dienst
Nog steeds tevreden over onze aankoop

Over de service
een vlugge service

Over de verkoper
Sympathieke dames!

Review door Inge op 2017-07-04
Over het interieur
Winkel staat iets te vol waardoor het niet zo overzichtelijk is en een beetje rommelig overkomt

Review door Ilse op 2017-06-25
Scoremotivatie
Vandaag geen tips, doe gewoon zo verder

Over de ontvangst
Ontvangst is altijd vriendelijk aangenaam en met de glimlach

Over het interieur
Voor iedereen en in alle steilen

Over product/dienst
Nooit een probleem gekend

Over de service
RAS - niets te zegen, met zorg en kunst ingepakt

Over de verkoper
Blif zo als nu, je Eigen, BRAVO

Review door John op 2017-06-17
Over het interieur
teveel op een kleine plaats , slecht overzichtelijk zo , jammer

Review door Danielle op 2017-06-05
Over de ontvangst
Zeer goede indruk. Zeer verzorgd. Goede ontvangst.

Over het interieur
Zeer verzorgd en mooi. Zeer proper.

Over product/dienst
Zeer goede kwalitieit. Mooi product.

Over de service
Goede service.

Over de verkoper
Zeer vriendelijk. Was zeer verzorgd.

Review door Violet op 2017-06-03
Over de ontvangst
vriendelijk en behulpzaam

Over het interieur
groot aanbod

Review door Ansje op 2017-05-29
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.