Reviews voor Ecris
Ontdek de reviews van klanten van Ecris in Middelkerke.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Echt vriendelijk en behulpzaam.
Tips voor de handelaar
Meer plaats aan de inkom.
Review door Greta op 2017-01-07
Echt vriendelijk en behulpzaam.
Tips voor de handelaar
Meer plaats aan de inkom.
Review door Greta op 2017-01-07
Scoremotivatie
vriendelijk en spontaan
Review door Jozef op 2017-01-06
vriendelijk en spontaan
Review door Jozef op 2017-01-06
Scoremotivatie
Vriendelijk en gedienstig
Review door Jozef op 2017-01-06
Vriendelijk en gedienstig
Review door Jozef op 2017-01-06
Scoremotivatie
Vriendelijk, behulpzaam.
Review door Jozef op 2017-01-06
Vriendelijk, behulpzaam.
Review door Jozef op 2017-01-06
Scoremotivatie
Vriendelijk, spontaan en behulpzaam.
Review door Jozef op 2017-01-06
Vriendelijk, spontaan en behulpzaam.
Review door Jozef op 2017-01-06
Scoremotivatie
Bij Ecris voel je op je gemak er wordt niet aangedrongen je kan er rustig winkelen
Review door Rony op 2017-01-06
Bij Ecris voel je op je gemak er wordt niet aangedrongen je kan er rustig winkelen
Review door Rony op 2017-01-06
Scoremotivatie
Vriendelijk onthaal, vrijblijvend rond te kijken in de winkel
Tips voor de handelaar
Geen opmerking
Review door Carine op 2017-01-01
Vriendelijk onthaal, vrijblijvend rond te kijken in de winkel
Tips voor de handelaar
Geen opmerking
Review door Carine op 2017-01-01
Scoremotivatie
Heel vriendelijk en behulpzaam
Tips voor de handelaar
Kan geen betere tips meegeven
Review door Carine op 2017-01-01
Heel vriendelijk en behulpzaam
Tips voor de handelaar
Kan geen betere tips meegeven
Review door Carine op 2017-01-01
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.