Ontdek de reviews van klanten van Hair@all in Mol.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
vriendelijk en behulpzaam

Review door Monique op 2019-01-11
Scoremotivatie
steeds vriendelijk en behulpzaam

Tips voor de handelaar
richtprijzen online zetten

Review door Cindy op 2018-03-23
Scoremotivatie
vriendelijk mensen en geven goede raad

Review door May op 2018-03-16
Scoremotivatie
Altijd zeer vriendelijk en helpt je met raad en advies.

Review door Charlene op 2018-02-08
10 O k...
Scoremotivatie
O k

Review door Janssens op 2018-02-07
Scoremotivatie
Ze zijn er super vriendelijk en helpen altijd verder

Review door Bousfanj op 2018-02-01
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en behulpzaam !

Review door Laura op 2018-01-31
Scoremotivatie
Vriendelijk, behulpzaam met kennis van zaken!

Review door Wendy op 2018-01-31
Scoremotivatie
Ze heeft geen tips meer nodig!

Over de ontvangst
Je bent er direct van harte welkom.

Over het interieur
Een heel gezellig en mooi kapsalon.

Over product/dienst
Goeie producten en ruiken heel goed! :)

Over de service
Er zijn nooit problemen geweest.

Review door Christiane op 2017-06-01
Scoremotivatie
Staan altijd klaar om u te helpen en geven goede raad

Review door Nancy op 2017-01-04
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.