Ik zou bijna niets kunnen bedenken om...

A
Anoniem
2017-07-30
4.9 Beoordeling van 4.9/5

Over de ontvangst
Ik zou bijna niets kunnen bedenken om het onthaal nog beter te laten verlopen . Schitterend gewoonweg, het zijn gewoonweg vrienden met hun klanten.

Over het interieur
Nee.

Over product/dienst
Altijd schitterende kwaliteit tegen een zeer redelijke prijs + voldoende info i.v.m. teelt en zorg voor de planten;

Over de service
Via internet bestelde planten worden keurig geserveerd, zonder problemen.

Over de verkoper
De eigenaars van het bedrijf.

Schrijf zelf een review over de Nachtwaker Meer info de Nachtwaker »