Ontdek de reviews van klanten van De Molenhoeve in Oostkamp.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Vriendelijk en zeer goede bediening

Review door Christian op 2016-12-12
Scoremotivatie
Steeds goeie service!!

Review door D'HOORE op 2016-12-05
Scoremotivatie
altijd heel vriendelijke snelle bediening, de klanten worden niet vergeten.

Tips voor de handelaar
de zaak iets moderner aankleden

Review door Ann op 2016-07-02
Scoremotivatie
Supervriendelijke ontvangst gehad ter gelegenheid van onze stop met de legerjeep.

Review door Gerda op 2016-06-01
Scoremotivatie
De groepsfeer tussen de werknemers zit goed, goede ontvangst. De kok heeft een beentje voor humor. En de gastvrouw is een topper in ontvangst. En het belangrijkste , het eten is top.

Review door Thibo op 2016-05-31
Scoremotivatie
Wij waren daar voor de eerste maal en super vriendelijke mensen en goede bediening.

Tips voor de handelaar
Zeer goed.

Review door op 2016-05-24
Scoremotivatie
Kom allen naar de Molenhoeve ,lekker eten ,gezellig samen zijn,ambiance en vriendelijk!

Tips voor de handelaar
Niets op te merken doe zo verder

Review door Ivan op 2016-05-21
Scoremotivatie
altijd leuk vertoeven

Tips voor de handelaar
niet nodig is goe bezig

Review door Gianni op 2016-05-21
Scoremotivatie
uitbaters kunnen overweg met alle klanten , ongeacht hun plaats in de maatschappij , hebben een luisterend oor naar hun klanten toe : op een menselijke manier ! wat ik tof vind van de Uitbaters , ben fier als klant daar te mogen vertoeven in een rustige omgeving ( nog nooit enige agressie meegemaakt in dit gezellig restaurant ) daarom duim ik voor lieven en Babette

Tips voor de handelaar
wat moet ik een handelaar tips geven als klant , als die mensen al die jaren het wel en wee delen met hun vaste klanten , en ze nog altijd over de vloer krijgen ( domme vraag )

Review door Eric op 2016-04-02
Scoremotivatie
vriendelijjke, correcte bediening en.... prijs kwaliteit heel OK !

Review door Rita op 2016-04-02
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.