Ik was erg blij met mijn bezoek...

P
Putilina
2023-12-20
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Ik was erg blij met mijn bezoek aan de Kenzo salon, vriendelijke eigenaar, stijlvol, gezellig, comfortabel!!! nieuwe kapper Garik bravo!!! Mvg Elionora

Schrijf zelf een review over Kenzo Meer info Kenzo »