Ontdek de reviews van klanten van Kenzo in Oostkamp.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Altijd welkom daar... 10 Review door Kurt op 2019-01-04
Super gastheer en team... 10 Review door Kurt op 2019-01-04
Heel vriendelijk en gedreven.... 8,8 Review door Sylvie op 2018-12-31
Topkapper nooit geen klachten do... 9,1 Review door Diego op 2018-12-29
Altijd mooi gekapt en met een go... 10 Review door Katrien op 2018-12-27
Zeer vriendelijke mensen... 10 Review door op 2018-12-27
Super zaak... 10 Review door Kurt op 2018-12-25
Super team... 10 Review door Kurt op 2018-12-25
Kenzo, een topteam!!! Altijd vr... 10 Review door Monique op 2018-12-25
Bianca en Filip zijn altijd vrie... 10 Review door Monique op 2018-12-25
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.