Ontdek de reviews van klanten van Kenzo in Oostkamp.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Top coiffeur en steeds heel tevreden

Review door Bo op 2023-09-28
Scoremotivatie
Doe zo voort

Review door Marie-paule op 2023-09-27
Scoremotivatie
Altijd vlotte en vriendelijke service.

Review door Ilse op 2023-09-21
Scoremotivatie
Doe zo voort. Direct bereid als je een als je een feestje hebt de zondag om producten te lenen om je kapsel op de dag zelf nog in orde te krijgen.

Review door ANN op 2023-09-21
Scoremotivatie
Geen opmerking

Review door Jan op 2022-12-27
Scoremotivatie
Super vriendelijk en vlot

Review door Ilse op 2022-12-26
Scoremotivatie
Beste wensen voor het nieuwe jaar.

Review door Anja op 2022-12-25
Scoremotivatie
fijne feestdagen

Review door Nicole op 2022-12-24
Scoremotivatie
Lekkere chocomelk!\r\n

Review door Evelyne op 2022-12-21
Scoremotivatie
altijd vriendelijk ,geeft advies indien nodig.

Review door Sophie op 2022-12-20
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.