Ontdek de reviews van klanten van Bloemist Belflor in Poperinge.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Soms lange wachtperiodes

Tips voor de handelaar
extra personeel bij kassa terwiil er een boeket gemaakt word zodat de wachttijd om te betalen niet zo lang is.

Review door Evie op 2016-05-22
Scoremotivatie
Altijd een vriendelijke ontvangst en deskundige uitleg

Review door Marc op 2016-05-10
Scoremotivatie
goeie producten aan correcte betaalbare prijzen.

Tips voor de handelaar
aperitief aanbieden in de voormiddag.

Review door Guido op 2016-04-18
Scoremotivatie
ben tevreden en ga terug

Review door Marc op 2016-04-17
Scoremotivatie
Personeel speekt me altijd aan met de u -vorm daardoor voel ik mij een belangrijk persoon.

Tips voor de handelaar
het is al goed zoals het is.

Review door op 2016-04-08
Scoremotivatie
mijnheer geeft de indruk van nonchalant te zijn en eerder onvriendelijk

Tips voor de handelaar
vriendelijker de klanten te woord staan en bedienen

Review door Robrecht op 2016-04-01
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.