Ontdek de reviews van klanten van 't Herdershof in Poperinge.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Doe zo verder! Wij zijn supercon... 9,5 Review door Elena op 2019-12-30
Top service, altijd vriendelijk... 10 Review door Michael op 2019-12-29
Prettige feestdagen... 10 Review door Dirk op 2019-12-27
Bedankt voor de goeie zorgen voo... 9 Review door Eddy op 2019-12-27
Doe zo verder, het is fantastisc... 10 Review door Bethina op 2019-12-21
vriendelijke mensen die de diere... 9,7 Review door Kurt op 2019-01-06
Topmensen!!... 10 Review door Michael op 2018-12-22
Toplokatie!! Vriendelijke opvang... 10 Review door Michael op 2018-12-22
Toplokatie om je hond onder te b... 9,9 Review door Michael op 2018-12-22
Beste pension ooit , op gemak op... 10 Review door Patricia op 2018-12-14
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.