Ontdek de reviews van klanten van Haarstudio Ilse in Retie.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Goeie kapster en aangenaam kapsa... 10 Review door Ingrid op 2019-01-04
Ilse is een vriendelijke en toff... 10 Review door Martine op 2018-12-29
Vriendelijk, niet te duur, heel... 9,1 Review door Maria op 2018-12-28
Altijd stipt op tijd voor de afs... 10 Review door Ingrid op 2018-12-24
Altijd leuke babbel en mooie kap... 10 Review door Vicky op 2018-12-18
Kan je altijd een leuke babbel m... 10 Review door Maria op 2018-11-29
Altijd vriendelijk. Ben een tev... 8,9 Review door Rosa op 2018-11-29
Zo blijven verder doen !!... 8,3 Review door op 2018-02-24
Ze is gewoon eerlijk ,vriendelij... 10 Review door Peter op 2018-02-18
... 9,5 Review door Wendy op 2018-02-13
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.