Altijd een fijne ervaring om door Famke...

L
Linda
2023-06-16
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Altijd een fijne ervaring om door Famke verzorgt te worden. Steeds vriendelijk in de omgang, een drankje erbij, een babbeltje... Mijn voetjes worden steeds blij van een verzorging door Famke. Ook altijd leuke spulletjes te koop om jezelf te verwennen of om cadeau te geven. Fijn!

Schrijf zelf een review over Schoonheidssalon Famke Meer info Schoonheidssalon Famke »