Het is altijd fijn om bij Famke...

P
Patrick
2023-11-11
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Het is altijd fijn om bij Famke te komen. Ze doet haar werk zeer goed en dit in een aangename sfeer. Heel gezellig salon en gemakkelijk parkeren! Tijdens mijn behandeling zorgt Famke voor een aangename babbel.

Schrijf zelf een review over Schoonheidssalon Famke Meer info Schoonheidssalon Famke »