Ontdek de reviews van klanten van Kapsalon Foxy in Veurne.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Heel klantvriendelijk met warm onthaal

Review door MARTIAL op 2018-01-12
Over de ontvangst
Heel vriendelijk onthaal met kopje koffie en een gezellig babbeltje.

Over het interieur
Een knus interieur en gezellig ingericht.

Over product/dienst
Tevreden met de haartooi en stimuleert bij een nieuwe keuze.

Over de service
Zoekt steeds voor een oplossing.

Over de verkoper
Is ook heel vriendelijk en behulpzaam.

Review door MARTIAL op 2017-07-02
Scoremotivatie
Niks veranderen zo blijven voortdoen.

Over de ontvangst
Mooi ingericht, warme kleuren.

Over het interieur
Zeer origineel.

Over product/dienst
Ben zeer tevreden met het resultaat.

Review door Evelien op 2017-05-11
Scoremotivatie
Doe zo voort!

Over de ontvangst
Zeer vriendelijk! Ze doen hun best voor een goede klantenbinding.

Over het interieur
is basis ok. Wat ik zou doen is nog meer natuur elementen in het interieur brengen. zodat men echt het gevoel heeft dat men zich in een natuur sfeer bevind

Over product/dienst
Ik vind het zeer positief dat ze met natuurlijke producten werken, zonder amoniak

Over de service
ze nemen hun tijd, kan positief zijn voor de klant, maar sommigen hebben niet zoveel tijd voor soms maar een korte kappersbeurt.

Over de verkoper
Doe zo voort! jullie doen dit super goed! Het zijn jonge ondernemers en dat kan je alleen maar motiveren, en dat doen we ook door vaak te gaan.

Review door Sylvie op 2017-04-20
Over de ontvangst
Zeer goed ontvangen met een lekkere kop verse koffie.

Over product/dienst
Goede hulp bij het kiezen voor de gepaste snit.

Review door MARTIAL op 2017-04-15
Scoremotivatie
Heel vriendelijk ontvangen en doen hun uiterste best om de klant zo goed mogelijk te bedienen.

Review door MARTIAL op 2017-01-13
Tips voor de handelaar
Boeken voor het inkijken van kapsels

Review door Martine op 2016-12-26
Scoremotivatie
Heel uitnodigend, beleefd en vriendelijk. Goed ontvangen en een luisterend oor voor vragen.

Review door MARTIAL op 2016-12-19
Scoremotivatie
Klant voelt zich alsof hij bij vrienden op bezoek is. Vriendelijkheid, voorkomen,werkprestatie en netheid zijn Super.

Tips voor de handelaar
Doe zo voort.

Review door Ronny op 2016-12-12
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.